Els comerciants busquen millorar l'experiència de compra per compensar preus menys competitius

www.andorradifusio.ad

El diferencial de preus ja no és un atractiu per atreure clients i cal repensar el model comercial que s'ofereix al país i, en especial, a la zona de Vivand. Aquesta és una de les reflexions que la presidenta de l'Associació de Comerciants de Carlemany ha compartit amb el representants del Club de Màrqueting d'Andorra.

Ambdues parts han organitzat un dinar per discutir i valorar diverses qüestions relacionades amb l´activitat econòmica i comercial a la zona de Vivand des que es va crear aquest eix. Les reflexions han estat comunes: cal acompanyar les compres d'experiències per dinamitzar i donar un nou valor a l'activitat econòmica. Per això, els objectius de futur se centraran a augmentar les zones per a vianants i organitzar esdeveniments a les zones comercials per promoure un nou model de turisme de compres.

"Hem traslladat l'experiència de la conversió per a vianants, que ha estat un punt de diferència entre el que era abans i el que és ara, i també el que sabem del visitant que ve a comprar", explica la presidenta de l'Associació de Comerciants de Carlemany, Susagna Venable.

El president del Club de Màrqueting d'Andorra, Fernando Blanco, per la seva banda avança que "s'està parlant d'experiència", que sigui "cada cop més satisfactòria", perquè "les dinàmiques de les primeres marques ja no permeten a Andorra jugar amb tanta flexibilitat" pel que fa al diferencial de preu.

Informa: Marc Guadilla
Imatges: Cristina Jubete

Comparteix:

El Japó protagonitzarà la primera edició del cicle "Geografies" Una tesi sobre els sistemes educatius andorrans rep el premi Cum Laude