Els cinemes proposen jugar amb la publicitat abans de la projecció

www.andorradifusio.ad

Que l'espectador arribi abans de la projecció al cinema per gaudir de la publicitat. Això és el que busca Cine Smart, la nova eina que s'ha presentat en primícia a Europa als cinemes Illa Carlemany. A partir d'una aplicació s'interactua amb la pantalla amb la possibilitat de guanyar premis.

Davant la tendència de l'espectador a evitar la publicitat prèvia a la projecció, els cinemes es reinventen per satisfer anunciants i oferir un nou entreteniment als clients a través de la publicitat vestida de joc.

Els espectadors han de baixar una aplicació a través de la qual interactuen amb la pantalla. Hi ha diversos jocs en què s'inclou la publicitat. Josep Molins és el director de Cine Smart i explica que "hi ha un joc de tirar fletxes a la pantalla en el qual surten diverses banderes amb els logos dels anunciants". "Si fos un joc de carreres, sortiria un circuit i en la publicitat del circuit sortirien els anunciants. És una manera de veure anuncis mentre estàs jugant", afegeix.

Aquest dijous aquesta novetat als cinemes s'ha presentat en primícia per Europa a Andorra davant les agències de publicitat i els mitjans de comunicació que han estat els primers de jugar-hi.

El director de cinemes Illa Carlemany, Jordi Torres, preveu que el primer trimestre de l'any que ve es posi en funcionament coincidint amb l'estrena d'una nova sala.

Explica que "hi haurà un video wall", de manera que "la gent del centre comercial o la que esperi a la taquilla podrà jugar-hi".

A partir d'ara anar al cinema tindrà un al·licient afegit i és que no només es podrà fer la partida abans de la pel·lícula. Si el jugador és hàbil es pot endur algun dels múltiples premis que es proposen.

Informa: Rosa Alberch
Imatges: Sergi Linares

Comparteix:

L'atur puja un 16% respecte de l'any passat Andorra és un dels països amb menys obesitat