L'oferta de museus i monuments fa un salt decidit al 2.0

www.andorradifusio.ad

El ministeri de Cultura fa un salt decidit al 2.0 per promocionar museus, monuments, sales d'exposició, itineraris i rutes. Per això s´ha convocat un concurs per definir l´estratègia digital que ha d´incloure un lloc web i aplicacions per guanyar visitants. Mentrestant, casa Rossell continua la catalogació del llegat patrimonial i es defineixen més entorns de protecció.

L´enquesta prèvia al pla de museus ho deixa clar. Només un 3% dels visitants consulta museus.ad i un 15% la pàgina visitandorra.com per conèixer l'oferta del país.

És per això que ara Cultura busca una estratègia digital que ha de contenir diferents canals en línia.

L´objectiu és augmentar el públic, guanyar turisme i fidelitzar-lo. La data per presentar les propostes és el 17 d’octubre.

L'inventari de casa Rossell

D´altra banda s´ha licitat a l´empresa Retoc per 40.700 euros la segona fase de l´inventari de casa Rossell, que ha de permetre catalogar 1.100 objectes. Es preveu que estigui enllestit en quatre mesos.

Entorns de protecció

De mica a mica es van definint els entorns de diferents unitats patrimonials. Aquest dimecres s´ha anunciat el de l'església de Sant Serni, de Llorts, a Ordino. Declarada bé d'interès cultural el 2003, estipula un perímetre de 20 metres competència del Govern i la resta del comú d´Ordino, però que ha de donar continuïtat al respecte per les visuals, elements arquitectònics i paisatgístics que l'acompanyen.

Informa: Rosa Alberch
 

Comparteix:

Comença el compte enrere a les llibreries i papereries pel retorn a l'escola El nombre de turistes disminueix un 2,8% al juliol