Els usuaris donen un notable a la CASS tot i que continuen demanant més informació i empatia

www.andorradifusio.ad

La manca d'informació per als afiliats i la gestió dels volants de desplaçament per als declarants són les principals mancances que ha posat de manifest el segon baròmetre de satisfacció dels usuaris de la CASS. La nota global que rep la parapública, però, és de notable, seguint la línia d'estabilitat del 2017.

La satisfacció global amb el servei que presta la CASS és de notable segons es desprèn dels resultats de les 900 enquestes realitzades. També ha augmentat de forma considerable la percepció de millora en la prestació dels serveis en els últims anys. Amb tot, un dels aspectes que continua amb la necessitat de millorar és el de la informació als usuaris, tot i les accions que es van fer l'any passat com la reformulació de la pàgina web o la implementació de la figura de l'administradora social per ajudar persones més desfavorides. "L'any passat ens deien que la informació que donàvem era poca i que faltava una mica de qualitat de vegades. Això, ho hem treballat i s'ha millorat, donem molta més informació per més canals i s'entén millor, és de més qualitat. Aquest any ens diuen que no veuen empatia en aquesta informació", detalla el director de Comunicació de la CASS, David Caubet.

L'enquesta fa palès un retrocés en la satisfacció dels declarants quant a la gestió dels volants de desplaçament, que afecta especialment els transportistes i a un major nivell de controls a França, que els obliga a demanar més documentació. A més, l'enquesta constata que només un 20% dels usuaris coneix què és el consell d'administració de la CASS i quines funcions fa. Aquesta xifra tan baixa comporta poca participació en les eleccions. "El consell d'administració de la CASS és l'únic en el qual poden votar tots els treballadors del país, sense importar la nacionalitat", recorda Caubet, que insisteix que els agradaria que la xifra de participació fos "molt més elevada".

Els afiliats prefereixen fer les gestions de la CASS a les oficines, especialment la gent de més edat, mentre que les empreses aprofiten més els serveis on line que ofereix la parapública.

Informa: Sergi Cano
Imatges: Anna Romagosa

Comparteix:

Establiment de relacions diplomàtiques entre Andorra i Moçambic Quinze empreses franceses amb projectes energètics concrets per a Andorra