15 ciclistes andorrans als Jocs dels Petits Estats

Andorra participarà amb 15 ciclistes als Jocs dels Petits

Andorra participarà amb 15 ciclistes als Jocs dels Petits Estats. Serà una representació àmplia on destaca Xavi Jové en les tres modalitats: tuta, contrarellotge i BTT.

El ciclisme tindrà molt protagonisme als Jocs dels Petits Estats que s'engegaran d'aquí a prop d'un mes. Andorra participarà amb 15 representants. La primera prova serà la contrarellotge el 27 de maig d'Ordino al Serrat. En categoria masculina hi haurà 5 participants i en la femenina tres.

Dos dies més tard serà el torn de la BTT a l'estació de Pal amb sis ciclistes, tres homes i tres dones. Un dels noms destacats serà Xavi Jové que estarà present en totes les proves.

De fet, el darrer dia, el 31 de maig serà el torn de la ruta amb sis homes i tres dones. L'equip combinarà experiència d'Anna Albalat i Óscar Cabanas amb la joventut de noms com Adrià Regada i Raquel Balboa.

Informa: Joel Romero

Comparteix:

El MoraBanc demana la imatge del triple de Kuric Tret de sortida a la Development Cup d'hoquei gel