Felip Gallardo es convertirà en nou president del VPC, després que la seva llista hagi estat l'única concurrent a les eleccions del dia 24. Ja es coneixen els sis noms que l'acompanyaran a la junta.
El termini de presentació de candidatures va acabar aquest dilluns a la nit sense que cap altra llista i Felip Gallardo rellevarà Gerard Giménez com a president del VPC.
Al seu costat completaran la nova junta Albert Granyena, Gemma Pujal, Bea Morales, Ernesto Pérez, Schalk Cronjè i Carles Acosta. Durant l'assemblea es definiran les funcions que desenvoluparà cadascú.
La candidatura de Gallardo aposta per donar continuïtat a la feina de la junta sortint i alhora modernitzar el club, amb la tornada a l'Estadi Nacional com un dels pilars de la nova etapa. Amb els valors del rugbi com a bandera, l'objectiu és convertir el VPC en un referent esportiu i social.
El nou projecte vol anar de la mà amb la Federació de Rugbi i donar un nou impuls a la base. En el vessant econòmic, l'objectiu serà fidelitzar els patrocinadors i captar-ne de nous per assegurar el creixement del club.
Informa: Joan López
Comparteix: