El MoraBanc engega la nova campanya de socis en clau de renaixement

www.andorradifusio.ad

Amb el lema "Renaixem", el MoraBanc ha presentat la campanya de socis per al nou curs. Després d'un any en blanc el club ha hagut d'adaptar els abonaments a les restriccions sanitàries.  

Després d'un any i mig gairebé en blanc, la nova temporada serà la del retorn del públic a la Bombonera.

El MoraBanc s'ha inspirat en el Renaixement i un dels dibuixos més coneguts de Leonardo da Vinci per donar imatge a la nova campanya de socis.

Les restriccions per la situació sanitària han obligat a canviar el model anterior a la pandèmia. Ara els abonats hauran d'adquirir una entrada per cada partit que vulguin presenciar, amb preus diferents en funció de la localitat. 

La intenció del club és que el nou procediment no penalitzi econòmicament els socis.  El cap de Comunicació del MoraBanc Andorra, Gabriel Fernàndez, ha explicat que s'ha fet un càlcul perquè "s'acabi pagat més o menys el mateix del que es pagava". També afirma que "podria haver-hi algú que acabi pagant una mica més si ve absolutament a tots els partits, però no gaire més".

La lliga Endesa arrencarà al Poliesportiu amb els mateixos protocols que es van aplicar diumenge passat al Trofeu d'Andorra la Vella contra el Llemotges i un aforament màxim de 1.800 espectadors.

Es preveu que aquesta xifra permetrà encabir el nombre actual de socis en la majoria de partits. El club informarà properament de les mesures que s'aplicaran per a l'estrena a casa, amb un autèntic plat fort contra el Reial Madrid, el 24 de setembre.

El club arrenca la campanya amb uns 2.000 socis, un 10% menys que abans de la pandèmia. 

Informa: Joan López
Imatge: Arxiu RTVA - MoraBanc Andorra

Comparteix:

Eudald Vergés i Nico Ratti, els jugadors que surten més reforçats en el debut del FC Andorra a primera RFEF El 50è Ral·li d'Andorra exhaureix en pocs dies les 80 inscripcions