Andorra la Vella inverteix 70.000 euros en una campanya pròpia de promoció turística

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

El comú d’Andorra la Vella s’ha reunit amb les associacions comercials de la parròquia per traçar un full de ruta per als pròxims dies. A més, amb l’objectiu d’impulsar el sector comercial i turístic, el comú ha invertit 70.000 euros en una campanya de publicitat pròpia en mitjans de comunicació dels Estats veïns.

Establir sinergies entre el sector públic i privat i donar un impuls al motor econòmic de la parròquia. Amb aquest objectiu el comú d’Andorra la Vella s’ha reunit amb associacions comercials per compartir idees i propostes i establir una estratègia comercial conjunta per als pròxims dies.

La presidenta de l'associació Eix Central, Sònia Yebra, ha destacat que l'objectiu del comú és ajudar i ha explicat que "vol que li diguem què necessitem, què volem i què és important en aquest moment". D'altra banda també ha assenyalat que des del comú s'ha proposat poder cercar un professional per dinamitzar i portar a terme accions i executar-les, i ha assegurat que "és molt bona idea" i que treballaran conjuntament per "tirar endavant".

El comú pretén organitzar trobades periòdiques amb el teixit comercial, que proposa tirar endavant inversions com la remodelació de la plaça de la Rotonda. També aposta per crear iniciatives que afavoreixin una experiència de consum més agradable i amb més avantatges.

En aquest sentit, Yebra ha explicat que "s'ha parlat de la possibilitat d'oferir una part o tot el pàrquing gratuït als clients que consumeixin i de donar Wi-Fi gratuïta durant un dia", que suposarà, segons ha indicat, que "la gent ens posicioni en l'àmbit d'internet, que ens pugui etiquetar i ens pugui situar al mapa". Propostes que es concretaran en properes trobades.

El comú iniciarà aquest dilluns una campanya publicitària de promoció turística en televisions espanyoles i franceses i a les xarxes socials. La capital es vol mostrar com una destinació segura i Covid-ready. En aquesta acció promocional, que vol complementar la d’Andorra Turisme, s’hi ha invertit 70.000 euros.

Informa: Oliver Jaén
Imatge: Desirée Sala-Arxiu RTVA
Imatges cedides: Comú d'Andorra la Vella

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.