L'associació Eix Central obre una nova etapa i buscarà donar més visibilitat a la marca The Shopping Mile

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

L'associació Eix Central ha obert una nova etapa, després de completar el procés d'integració de les antigues associacions de comerciants de les parròquies d'Andorra la Vella i Escaldes-Engordany en una sola entitat. Un dels objectius prioritaris és potenciar la marca The Shopping Mile.

Ja feia més d'un any que les antigues associacions de Meritxell, Vivand i Fener Boulevard funcionaven agrupades amb el nom d'Eix Central, però amb l'assemblea extraordinària d'aquesta setmana es va culminar la fusió en una sola entitat. Sònia Yebra continua sent-ne la presidenta, al capdavant d'una nova junta directiva. L'objectiu és defensar els interessos dels comerciants, restauradors, hotelers i professionals situats a les avingudes Meritxell, Carlemany, travesseres i carrer Maria Pla. Yebra avança que l'objectiu és donar-li un nou impuls.

Una de les prioritats serà promocionar la marca The Shopping Mile, per donar-li més visibilitat.

L'arribada de turistes ha fet que les previsions per al mes de juliol siguin força més optimistes que fa unes setmanes. Yebra diu que cada cap de setmana es va incrementant l'afluència i que "les perspectives són positives" tot i que no es tancarà el mes de juliol com l'any passat.

Una de les accions que esperen tancar és la celebració d'un Trends Market o mercat de tendències, inicialment previst al maig, i que hauria de tenir lloc durant al setembre.

Informa: Joan López
Imatges: Txema Galilea

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.