La Cambra de Comerç constata que la inflació ha fet que els consumidors optimitzin més les compres

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

La inflació i la pèrdua de poder adquisitiu condiciona la cistella de la compra. La Cambra de Comerç constata que els consumidors les optimitzen cada vegada més. Així ho ha explicat el president de l'entitat, Josep Maria Mas, en l'entrevista d'aquest dimecres a Els matins de la Nacional. 

Mas ha dit a Ràdio Nacional que es refereix a la compra en l'àmbit dels supermercats perquè és "allà on tenim el termòmetre". Ha considerat, doncs, que "la gent tria més el tipus de producte que vol i potser no compra tant un producte que pensava consumir més enllà, sinó que el dia que l'hagi de consumir el comprarà".

Aquest fet, per tant, ha provocat que aquesta cistella "sigui més reduïda".

Informa: Pere Moliné

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.