El centre d'atenció a l'usuari de la CASS guanya cada cop més adeptes

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

El nombre de gent que pot fer tràmits en línia a la CASS s'ha incrementat un 8% l'any 2017. La voluntat de l'entitat és reduir els tràmits presencials i gestionar-ho tot mitjançant procediments telemàtics.

Des de fa dos anys, el centre d'atenció a l'usuari de la CASS agrupa els diferents tràmits pel que fa a empresaris i assegurats. L'objectiu final és fer créixer el servei telemàtic en detriment del servei presencial.

La tramitació en línia és un procediment habitual per als empresaris, bé sigui les cotitzacions, les altes i baixes d'empleats o accidents laborals. Pel que fa als usuaris, els serveis cada cop són més amplis i el nombre d'afiliats que els utilitzen és cada cop més elevat. Bona prova d'això són els més de 23.000 pins que hi ha aquest any, un 8% més que l'any passat.

Tot i això, des de la parapública no es posen dates pel que fa a la reconversió dels tràmits presencials als serveis telemàtics.

Informa: Joel Romero
Imatge: Marta Paixà

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.