Clients de comptes lícits lamenten no poder accedir als seus estalvis a Vall Banc

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

Manuel Bustelo, portaveu dels clients afectats per BPA, lamenta que encara hi ha clients, considerats lícits, als quals han traspassat els comptes a Vall Banc i no els han retornat els estalvis quan ho han demanat. El motiu al·legat per l´entitat és de caràcter organitzatiu.

Segons Manuel Bustelo, portaveu dels clients afectats per BPA, la indignació perquè no puguin disposar dels estalvis no és nova i l'arrosseguen des de fa prop de dos anys. Segons ha explicat, encara hi ha alguns antics clients del banc intervingut que volien recuperar els seus estalvis, que havien d´haver estat traspassats a Vall Banc i no han pogut fer-ho. Bustelo ha volgut precisar que en tots els casos eren actius considerats lícits i que el motiu ha estat una manca d´organització del banc.

Per exemple, segons ha explicat, en alguns casos no s´havia produït el traspassament de tots els actius lícits des de BPA a Vall Banc.

Manuel Bustelo va impulsar una demanda judicial col·lectiva dels estalviadors de BPA per recuperar els seus fons. El resident argentí ja va patir al seu país d´origen el corralito, un bloqueig dels comptes bancaris.

Informa: Pere Moliné
Locució: Jordi Domingo

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.