Disminueixen un 20% les consultes al Raonador del Ciutadà el 2021

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

Per ara, aquest any, el Raonador del Ciutadà ha rebut un 20% menys de queixes que al 2020. Així ho ha explicat Marc Vila al programa 'La Rèplica'.

L'habitatge continua sent, amb diferència, allò que més preocupa la ciutadania, seguit de les qüestions relacionades amb la CASS i l'atenció social.

S'estan estudiant a fons els casos d'aquelles persones a qui volen rescindir el contracte de lloguer, per poder-ne lliurar un fitxer complet al Consell General.

El Raonador creu que l'Institut Nacional de l'Habitatge serà part de la solució, però que caldran altres actuacions paral·leles perquè és una problemàtica que continuarà existint. 

En aquest sentit, ha demanat que tota la classe política vegi aquest tema com una prioritat, ja que es necessitaran aquestes actuacions "perquè la situació no empitjori i buscar la manera que la gent pugui accedir a un habitatge digne". 

Entrevista completa al Raonador, Marc Vila, al programa "La Rèplica": 

Informa: Laura Massegú

 

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.