El 'contact center' de la Massana preveu arribar al centenar de treballadors l'any vinent

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

L´ESPIC, el 'contact center' de la Massana arribarà al milió i mig d'euros de facturació en el segon any. Hi ha previst que al novembre entrin dos nous clients internacionals a l'entitat, i que s'incrementi el nombre de treballadors de cara a l'any vinent fins al centenar. Actualment la plantilla està formada per una seixantena de persones.

Segons ha confirmat a Ràdio i Televisió d'Andorra el director del centre, Joan Foix, l'empresa preveu complir les previsions presentades al juliol sobre la facturació, amb un milió i mig d'euros, Un increment de més del doble, tenint en compte que l'any passat l'ESPIC va facturar prop de 600.000 euros.

La col·laboració d'Andorra Telecom i MST Holding han estat claus per al desenvolupament internacional de l'empresa, que actualment té deu clients, dels quals la meitat són de fora del país. Foix ha assenyalat que al novembre hi ha previst que el centre incorpori dos nous clients internacionals, als quals es garantirà l'atenció telefònica, el suport tècnic i la gestió de comandes.

En aquest sentit, el director de l'ESPIC també ha assenyalat que ja hi ha converses amb clients de sectors com ara l'hoteleria, les asseguradores o la prevenció de riscos, per tal de diversificar les funcions del centre de cara als mesos vinents.

Informa: Joel Romero
Imatges: Anna Romagosa

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.