El trencament de Grandvalira ha retardat la comercialització del forfet conjunt

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

La polèmica pel trencament de Grandvalira ha provocat retards en la comercialització dels forfets a majoristes de viatges. Ara, un cop pactat el mateix funcionament per aquesta temporada, Ensisa ja treballa amb la seva marca, que competirà amb Living Pas-Grau.
La polèmica pel trencament de Grandvalira i el fet de no donar un missatge clar ha creat una certa desorganització, que ha durat fins a l´últtim consell d´administració, la setmana passada.

Una de les conseqüències ha estat el retard en la comercialització dels forfets als majoristes de viatges, que Saetde havia aturat.

Malgrat tot, el director d´Ensisa ha defensat que l´impacte del trencament, fora d´Andorra, no ha estat elevat i no afectarà els clients.

Ara, que ja s´ha decidit mantenir el mateix funcionament aquesta temporada, cada societat lluitarà per la seva marca i seguirà la reducció del pressupost de Nevasa. Ensisa no ha volgut concretar quan presentarà la seva, tot i que com ha reconegut, ja fa temps que Saetde va crear Living Pas-Grau.

Això sí, Hidalgo ha subratllat que el client encara ho és de Grandvalira, i que "per moltes ganes" que les dues societats tinguin de començar les seves campanyes, cal ser "prudents" i primar el criteri empresarial.

Informa: Laia Ferré Marot
Imatges: Jordi Seabra/ Sergi Garcia
Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.