Escaldes-Engordany es posa a prova amb el Dia Vivand

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

El primer shopping day de Vivand ha estat tot un èxit, segons les primeres valoracions que es feien aquest matí des de la corporació. L'eix comercial escaldenc s'ha omplert de turistes i andorrans que han trobat a la seva disposició un munt d'estands, comerços, promocions i activitats per a la canalla.

Amb una inversió de 15.000 euros, 70% inferior a l'última Nit Vivand, l'activitat per dinamitzar el centre del país allarga horaris i porta l'activitat al carrer des de primera hora del matí. Es tractava de promocionar els atractius de la propera temporada sota el títol "De cap a l'hivern". Els qui s'hi han atansat han gaudit de les ofertes de més d'un centenar i mig de comerços, els camps de neu o Caldea i Innuú, entre altres.

El canvi d'estratègia s'ha basat sobretot a no cansar el públic i per la proximitat d'altres propostes comercials properes.

Les activitats es desplegaven des del CIAM fins al carrer de la Unió.

Informa: Rubén Carcellé   Imatge: Lluís Calvo   Locució: Joan López

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.