Èxit de la campanya de consum intern

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

Primer cap de setmana de rebaixes, que van començar ahir. És la segona campanya des que el Govern va establir un calendari regulat i unificat per a tots els comerços. L'inici de les rebaixes coincideix amb el final de la campanya “Comprar a Andorra per Nadal té premi”.

L'inici de les rebaixes coincideix amb el final de la campanya “Comprar a Andorra per Nadal té premi”, que s'ha tancat avui amb el sorteig que s'ha fet a la plaça Coprínceps d'Escaldes-Engordany. Les butlletes dipositades optaven als tres primers premis, consistents en una gran cistella, 3.000 euros i 30 paneres de productes d'Andorra. L'objectiu d'aquesta campanya és incentivar el consum intern.

Informa: Anna Lladó Imatge: Lluís de Juan

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.