El Govern justifica l'externalització de la centraleta telefònica perquè no podia atendre un 30% de les trucades

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

La centraleta telefònica del Govern es va externalitzar perquè es perdia el 30% de les trucades. La majoria de les que no es podien atendre es concentraven a les hores de més afluència de públic al servei de tràmits.

Com que cada mes no es podien atendre unes 2.400 trucades de les 8.000 que es reben a la centraleta del Govern, es va optar per externalitzar part del servei d'atenció.

La majoria de les trucades que es perdien es feien entre les 11 i les 13h, quan més públic presencial acut al servei de tràmits. Això feia que no es disposés de suficient personal per a respondre-les i es decidís reforçar el servei externalitzant-ne una part amb l'adjudicació al 'contact center' Espic.

El preu mensual no pot superar els 5.200 euros, en cas que s'arribi a les 10.000 trucades.

La ministra de funció pública i reforma de l'administració, Eva Descarrega, ha justificat l'adjudicació, feta el mes de juliol, en una resposta a una pregunta del conseller general de SDP, Víctor Naudi.

Informa: Gerard Gort

Informació relacionada

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.