Guanyar socis, una bona comunicació exterior i el comerç electrònic, objectius de The Shopping Mile

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

La nova marca que dibuixa l'eix comercial del país, The Shopping Mile, haurà de superar esculls. Aquest dimarts, la presidenta de l'entitat, Sònia Yebra, ha dit a l'Ara i aquí que se centraran a captar nous socis comerciants per enfortir la marca a partir d'accions, la primera a la primavera. Un dels reptes, desenvolupar el comerç electrònic.

The Shopping Mile vol tenir estructura i funcionament propis amb la vista posada en la reacció del consumidor i visitant per l'èxit de la marca. 

Amb tot, el primer pas serà guanyar empresaris que confiïn en el projecte a partir de les primeres accions aquesta primavera. Yebra indica que l'objectiu aquest any 2019 "és executar tres accions, una per trimestre". El que està clar, afegeix, és "que la participació de tots és el que ens farà més forts" per "comunicar que som un eix en què s'hi pot trobar de tot i que podem ser competitius arreu del món".

Ara per cadascuna de les associacions implicades a la marca, Vivand, Meritxell i Fener Boulevard, comuniquen per separat i ho continuaran fent però la promoció exterior serà una "perquè se'ns conegui fora d'Andorra amb aquest nom".

El repte del comerç electrònic

Un dels reptes als quals s'enfronta l'oferta de compres a Andorra és el comerç en línia. De moment consideren que és molt incipient amb un 15% a nivell internacional i un 5% als països veïns. Amb tot, The Shopping Mile vol treballar aquesta via amb la posada en marxa de plataformes digitals i aconseguir que les empreses puguin cobrar a través de PayPal. També es treballa en la burocràcia, però Yebra és conscient que Andorra és "un país tercer i tenir fronteres comporta fer papers".

Defensa la convivència del comerç electrònic amb el tradicional. És conscient que no tots els comerços s'ho poden permetre i no descarta "estudiar una opció perquè pugui ser factible per a tothom".

Saben que la marca i l'idioma ha sorprès però Yebra ha defensat que ara mateix aquesta és la tendència internacional i també en aquest sentit han d'estar a l'altura.

Entrevista completa a la presidenta de The Shopping Mile, Sònia Yebra, a l'Ara i Aquí:

 

Informa: Rosa Alberch

Imatges: Kevin Ribeiro

Informació relacionada

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.