Els hotelers constaten un ritme lent en la venda d'entrades del Cirque du Soleil

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

Tot a punt per a l'estrena del nou espectacle del Cirque du Soleil. Fins al 28 de juliol es podrà veure "Rebel", un repàs per les cançons més significatives dels millors intèrprets masculins de la història de la música. Segons la Unió Hotelera enguany el ritme de venda d'entrades és molt inferior al d'altres anys, una valoració que contradiu la versió d'Andorra Turisme. 

Aquest divendres al matí s'ultimaven els darrers detalls del recinte que a la nit acull la premiere i aquest dissabte serà el moment d'obrir les portes al públic.

La Unió Hotelera assegura que enguany el reclam turístic de la companyia canadenca ha estat menor i el ritme de venda d'entrades, sobretot entre setmana, és inferior en comparació amb altres espectacles. Per contra, Andorra Turisme assegura que la demanda és similar a altres anys.

Alguns hotelers de la zona propera al recinte van més enllà i relativitzen l'impacte del Cirque en l'ocupació. La gerent del Novotel, Maria Puigdellívol, assegura que molts dels visitants venen en autobusos. "En veiem molts davant el recinte i la gent es menja l'entrepà allà mateix, no va ni a la terrassa del bar a consumir".

Ara per ara són els establiments de les parròquies centrals on sembla que està funcionant millor la demanda d'entrades. La Unió Hotelera relativitza l'alentiment en la venda, ja que per contra l'ocupació mitjana a tot el país en aquest cap de setmana, el primer del nou espectacle del Cirque, se situa en un 64,49%, lleugerament superior al mateix període del 2018, quan va ser del 62,82%.

Informa: Joan A. Sarmiento
Imatges: Kevin Ribeiro

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.