L'Andorra Shopping Festival es renova amb més propostes i activitat on-line

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

Andorra Turisme ha presentat aquest dijous la propera edició de l'Andorra Shopping Festival als agents implicats del sector serveis. Serà del 9 d'octubre a l'1 de novembre, coincidint amb el pont del Pilar a Espanya. Es manté el format, però es renoven continguts.

La tercera edició de l'Andorra Shopping Festival no és una història que comença en blanc, sinó que està consolidada i capta l'atenció de molts potencials visitants dels mercats de proximitat. Així ho ha explicat la directora de màrqueting d'Andorra Turisme, Noemí Pedra. Aquest any hi haurà el mateix format, però es renoven els continguts de la proposta, amb activitats noves i, sobretot, molta activitat on-line que permetrà, segons Pedra, planificar-se amb una agenda d'activitats i les promocions que es poden trobar.

Així, hi haurà aparadors temàtics, art shopping al carrer, dinamització, gastrononomia i promoció als establiments. Perquè el públic participi activament i també en faci promoció, es repeteix el concurs d'Instagram, on els usuaris poden guanyar un Apple Watch.

Les estimacions són l'augment d'un 3,3% global de visitants respecte de l'edició anterior, amb prop de 459.000 persones que passaran pel país durant els dies del festival. Pel que fa a l'edició d'enguany s'hi ha destinat un pressupost de 633.000 euros, lleugerament menor a l'any anterior, però maximitzant les accions de promoció. Per exemple, cinc aparicions al programa "Cuines" i altres aparicions al "Divendres", ambdós a TV3.

Informa: Rubén Carcellé Locució: Yasmina Canedo

Informació relacionada

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.