La "marca Andorra" i el cas Pujol, a debat

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

El grup de treball per a la definició de la "marca Andorra" reflexionarà en breu sobre quins són els aspectes que cal potenciar o millorar en la construcció d'una marca turística o com a destinació de negocis. Avui hem volgut saber, justament, què en pensa la gent del carrer.

En general, la percepció que els turistes tenen del país és força bona. Com a destinació turística Andorra segueix agradant, tant pel que fa als eixos comercials com a les excursions a la natura. Tot i això, alguns turistes opinen que sí que hi ha alguns aspectes que s'haurien de millorar.

Pel que fa a la imatge del país a l'exterior, que s'ha vist influïda sobretot per l'afer Pujol, els visitants no creuen que sigui tan important.

Així, doncs, en termes generals Andorra agrada als estrangers i amb unes quantes millores pot augmentar encara més la satisfacció dels visitants.

Informa: Rubén Carcellé      Imatge: Albert Refart

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.