La necessitat d'adaptar els models d'empreses a les TIC

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

El primer monogràfic del clúster ACTUA ha estat una conferència de Josep Valor, membre del consell de direcció de l'IESE, sobre estratègies d'èxit i fracàs a l'era digital.
A la xerrada, patrocinada per Andorra Telecom, el catedràtic ha analitzat diferents casos d'empreses relacionades amb l'entorn digital, insistint en els canvis que hi ha hagut en aquest medi i com els que més ràpidament s'adapten surten millor parats. També s'ha parlat dels models de negoci, amb cada vegada més importància pel contingut i no pels operadors de xarxes. El professor ha fet ús d'exemples d'altres camps com l'NBA per explicar la utilitat de noves eines que han permès reduir els costos de coordinació i recerca.Informa: Jordi Domingo Imatges: JosepMa Garcia
Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.