El nou consumidor: més informat, exigent i gens fidel

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

El cicle de conferències Crèdit Andorrà Global Fòrum ha abordat aquest dimarts les noves estratègies i formats del comerç.

Carmen Malvar, fundadora i gerent de l'estudi de disseny i consultoria de marques novaiorquès D'Atelier Malvar Tusch, ha afrontat aquesta qüestió des de la realitat del sector comercial, tant a gran escala com local.

Des de la seva extensa experiència, que inclou projectes amb marques com ara Armani, Helena Rubinstein o Tous, Malvar ha expressat alguns dels reptes del sector, especialment assumir el perfil del nou consumidor, més informat, exigent i gens fidel. "Se'n pot anar molt fàcilment a un altre lloc de la competència i per tant se l'ha de tractar molt bé. S'ha de generar al voltant del nou consumidor no només un servei, gairebé un estil de vida. En aquest sentit, la marca hi ha de treballar molt", ha advertit.

Informa, Joan A. Sarmiento
Imatges, Anna Ginestà.

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.