El preu del bitllet i la puntualitat, principals queixes dels usuaris d'autobusos

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

Andorra compta amb una àmplia xarxa de transport públic que recorre tot el país. Gairebé tres milions de persones fan servir l´autobús cada any, però no tothom està satisfet amb el servei. El preu del bitllet, la puntualitat o l´ampliació d´horaris són algunes de les principals preocupacions dels usuaris.
Al voltant de tres milions de persones agafen l´autobús cada any, bé per anar a treballar, a classe, o per fer distàncies curtes per dins del país.Amb la gran quantitat d´usuaris, hi ha opinions per a tots els gustos. El preu del bitllet, els horaris, la puntualitat, o l´accessibilitat, són les principals preocupacions dels ciutadans.Tot i alguns neguits, la majoria dels usuaris estan contents amb el servei. Les empreses fan les seves enquestes anuals per anar coneixent i millorant les necessitats dels seus clients. El Ministeri d´Administració Pública, Transports i Telecomunicacions ha anunciat que al setembre del 2016 ja s´hauran licitat i adjudicat les noves concessions de les línies de bus exprés així com les de bus interurbà.Informa: Mayte Barrachina
Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.