Sant Julià estrena marca promocional que barreja modernitat i tradició

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

Sant Julià de Lòria estrena marca promocional, que es modernitza després que l'anterior es remunti als anys noranta. Una imatge renovada que ha tingut un cost de 28.000 euros. 

El logotip es tracta d'una porta d'entrada, una fulla de llorer, com la de l'escut de la parròquia, i una gamma cromàtica en referència als objectius de desenvolupament sostenible. 

El dissenyador gràfic del comú de Sant Julià de Lòria, Josep Pérez, esmenta que amb aquest canvi el que han buscat "és que tothom es faci la parròquia seva". Així, el sentit que es busca és que "es gaudeix i es captin els valors que transmet l'entorn natural i el patrimoni cultural".

Informa: Redacció
Imatges: Ricard Tenza

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.