Turisme Encamp-Pas de la Casa renova la marca turística amb les muntanyes com a protagonistes

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

Quinze anys després, Turisme Encamp-Pas de la Casa renova la seva imatge turística amb les muntanyes com a protagonistes.

Desplegar la nova marca ha costat 60 mil euros. El comú ha treballat gairebé un any en el nou logotip, obra de l'empresa WOW-Comunicació. La nova imatge conserva el color blau que simbolitza els llacs i posa especial èmfasi a la lletra M, que representa el circ de Pessons al bell mig entre Encamp i el Pas de la Casa.

Laura Mas, cònsol major d'Encamp, ha explicat que "simbolitza les muntanyes,  perquè és un indret on fem activitats tant a l'hivern com a l'estiu". 

Informa: Eva Clausó
Imatges: Tito Àlvarez

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.