Els usuaris de la línia 1 i del bus exprés aproven el servei i demanen més puntualitat

Els usuaris de la línia 1 i del bus exprés es mostren majoritàriament satisfets del servei, sobretot del tracte rebut pels xofers. Així es desprèn de l'enquesta de satisfacció elaborada per la concessionària, Autocars Nadal.

Valoren amb una mitjana de 3,5 sobre 5 el servei, tot i que en alguns casos consideren que la puntualitat seria millorable.

Segons el director general d'Autocars Nadal, Bartumeu Gabriel, una gran majoria assegura que utilitza l'autobús per contribuir a la preservació del medi ambient i també per comoditat i estalvi. Precisament la companyia ha iniciat una campanya per promoure l'ús del transport públic amb l'eslògan "Temps per a tu. Jo et porto".

Informa: Joan A. Sarmiento
Imatges: Ricard Tenza

Informació relacionada

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.