Andorra Turisme crea noves propostes destinades al benestar i les famílies per connectar amb la natura

www.andorradifusio.ad

Aprofitant l'auge dels destins de muntanya, Andorra busca diferenciar-se dels competidors amb dos nous productes basats en els beneficis de la natura, un enfocat al benestar i al creixement emocional i l'altre a les famílies.

Segons el portal de reserves Booking, un 15% de la gent que viatja té previst incloure la meditació o el mindfulness en els seus viatges.

L'univers Eco, la natura i el benestar són tendències que a Andorra es recullen per fer-ne un producte únic a través de dos itineraris de muntanya als quals s'ha donat el nom de Moments i que han de servir com a teràpia natural per al benestar i creixement de la persona.

De moment n'hi haurà a Andorra la Vella i Sant Julià de Lòria i tindran un preu de 8 euros. El director de producte i nous projectes d'Andorra Turisme, Enric Torres, ha destacat com "hem passat molt de temps tancats, reclosos i amb limitacions, i el fet de poder caminar a l'aire lliure, respirar i sentir-se un mateix són situacions que moltes persones demanaran". I les propostes que s'han presentat "responen a aquestes necessitats".

Per a les famílies neix la marca Macarulla, senders màgics on descobrir el poder de la natura i la importància de la seva preservació.

Són rutes accessibles, amb poc pendent i circulars. Durant el recorregut hi haurà parades temàtiques i per fer-les només caldrà una guia. De moment n'hi haurà a Canillo i la Massana. L'objectiu, ha indicat Torres, és "que els nens entrin en aquesta natura, en gaudeixin, la valorin i tinguin ganes de seguir descobrint altres itineraris".

Segons dades del portal Hosteltur l'any passat un 36% de les persones va viatjar motivat per la natura i amb menors.

A Andorra més de 6.000 famílies van fer la ruta dels Tamarros i s'espera que enguany la natura sigui una vegada més motiu de visita.

Informa: Rosa Alberch   
Imatges: Andorra Turisme- RTVA

Comparteix:

Discrepància entre fiscal i defenses per la custòdia de proves a la causa primera de BPA Diversitat d'opinions als bars i restaurants per l'ampliació dels comensals per taula