ATV En Directe

Obrir en una altra finestra

CANAL WEB

Obrir en una altra finestra

Andorra Turisme destina 750.000 euros a l'Andorra Shopping de la recuperació postpandèmia

www.andorradifusio.ad

Torna l'Andorra Shopping Festival i ho fa amb una aposta clara pel turisme espanyol i francès. L'objectiu és revifar els mesos de tardor i recuperar part de les pèrdues de la pandèmia. 

Comprar, comprar, comprar i més comprar. L'Andorra Shopping Festival té un objectiu clar: omplir d'activitats els carrers de la capital per revifar els mesos fluixos de tardor i acollir el màxim nombre de turistes possible.

L'aposta pel mercat espanyol i francès és clara. Andorra Turisme ha destinat més de 500.000 euros en campanyes publicitàries als països veïns. Les dates: del 29 d'octubre al 14 de novembre. 

El ministre de Turisme i Telecomunicacions, Jordi Torres, ha detallat que l'última edició va atreure al voltant de 540.000 visitants i espera que durant aquesta edició sigui una xifra semblant. 

Els caps de setmana i el festiu de l'1 de novembre, els turistes podran gaudir d'experiències com ara tasts de productes del país, concerts itinerants i art urbà. També hi haurà una nova edició de l'Andorra a Taula, amb més d'una trentena de restaurants participants. 

En aquest sentit, la directora de Màrqueting d'Andorra Turisme, Noemí Pedra, ha indicat que la major part dels espectacles seran itinerants, per la qual cosa "no hi haurà un aforament". No obstant això, a la plaça Coprínceps d'Escaldes i a la plaça de l'antiga caserna de bombers hi haurà les actuacions de grups. 

La comunicació digital serà una de les pedres angulars del festival. Pels carrers hi haurà codis QR amb tota la informació rellevant i també s'habilitaran espais per fer fotografies i difondre la marca Andorra a través de les xarxes socials. 

Les actuacions més destacades de l'Andorra Shopping Festival

Durant tres caps de setmana, el centre s'omplirà de música i activitats per als més petits. De tot el cartell, en destaca el tribut a ABBA. El primer dissabte també hi haurà l'espectacle de 'Perculights', en què es fusiona la música amb un joc de llums. La setmana següent arriba un dels plats forts: la creació d'un grafit de Marvel de la mà dels guanyadors de la Lliga Nacional del Grafit d'Espanya. La traca final serà dissabte 13 de novembre amb un tribut a 'El rei Lleó'. Un espectacle que han vist més de 200.000 espectadors a Espanya. 

Informa: Òscar Serrano 
Imatges: Desirée Sala

Comparteix: