Andorra Turisme inicia la campanya d'hivern amb l'objectiu d'atreure un 2,2% més de turistes

www.andorradifusio.ad

Andorra Turisme preveu un 2,2% més de turistes aquest hivern superant el milió i mig. Per aconseguir-ho inverteix 3,5 milions d'euros en la campanya que arribarà a un total de nou mercats, incloent per primera vegada l'italià.

La prematura arribada de la neu que ha permès obrir abans que altres anys les estacions d'esquí ha estat una injecció d'optimisme per a Andorra Turisme.

Amb la campanya que ha presentat aquest dijous el director general de l'entitat, Betim Budzaku, espera, com a mínim, superar el milió i mig de turistes, xifra que representaria un creixement del 2,2% respecte l'hivern passat.

La campanya centra els esforços en Espanya i Franca, d'on provenen la majoria de visitants, però es farà també en els mateixos mercats que en els últims anys, sumant-hi enguany l'italià, entre el qual s'ha detectat un filó.

El repte és aconseguir atreure cada cop més turistes de mercats llunyans, que són els que fan estades més llargues. Budzaku apunta que "si ve un turista alemany o del Regne Unit no ho farà només per un dia, i això és el que estem buscant". "En la línia per tenir un bon hivern i una bona destinació turística la comunicació és clau però també ho és la situació econòmica i la definició de l'oferta que tenim".

Les principals preocupacions són les possibles afectacions pel moment polític català i pel Brexit i la fallida de Thomas Cook. Tot i això es creu que l'impacte serà menor al que es podia creure.

Aquesta temporada Andorra Turisme farà servir encara l'espot de les darreres campanyes. El febrer del 2020 en rodarà un de nou que s'estrenarà l'hivern següent, però sí que ha creat càpsules audiovisuals adreçades a tres perfils diferents: parelles, famílies i grups d'amics. 

Informa: Gerard Gort
Imatge: Desirée Sala

Comparteix:

Grups de treball participatius per solucionar el malestar al Cedre La candidatura d'En Comú per Ordino es presenta com un projecte continuista