Andorra la Vella valora oferir un servei de transport "a la carta" per a zones residencials

www.andorradifusio.ad

La segona enquesta de satisfacció elaborada per l'empresa concessionària del transport comunal d'Andorra la Vella diu que els usuaris valoren amb un 3,89 sobre quatre el preu del servei, 10 cèntims. Una puntuació molt semblant obtenen altres apartats, com la puntualitat i el confort.

A pregunta de l'oposició, Conxita Marsol es va comprometre durant la sessió de comú d'aquest dijous a estudiar la possibilitat de fer canvis en el servei, tot i assegurar que en el seu moment es va descartar arribar fins a certes zones residencials per manca de demanda.

Una alternativa seria establir una mena de servei a la carta. "Si realment només hi ha una persona que va a allà dalt, potser val més buscar un servei a la carta a aquella hora, amb un taxi. Això es fa a molts llocs en aquest tipus d'urbanitzacions", assegura la cònsol major, qui avança que "són opcions que hi existeixen i valorarem, però no ens preocupa molt, perquè no hi ha moltes demandes".

Informa: Joan A. Sarmiento

Comparteix:

Les empreses de transport públic volen redefinir el contracte davant la pèrdua d'un 40% dels usuaris La Massana segueix Encamp i aprova el 0% de cessió obligatòria per construir pisos de lloguer