ATV En Directe

Obrir en una altra finestra

CANAL WEB

Obrir en una altra finestra

L'Associació de Vehicles Antics recupera el raid turístic entre les dues Andorres

www.andorradifusio.ad

L'Associació Andorrana de Vehicles Antics organitzarà el Raid Turístic entre Andorra i Andorra de Terol. La trobada reunirà 25 persones i 15 vehicles.

Amb aquest raid, exposa el president de l'associació, Lluís Dejuan, es vol rememorar les sortides que es feien entre els anys 50 i 80 per anar fins a països veïns i que organitzava l'Automòbil Club d'Andorra. "La fórmula és la d'aquella època, els cotxes són els mateixos i l'únic que ha canviat són els conductors", ha afirmat.

El raid tindrà cinc etapes entres el 4 i el 8 de setembre. Només hi participaran cotxes d'aquella època. A Andorra de Terol l'associació té previst fer un petit acte protocol·lari.

Informa: Cesc Sanjuan
Imatge: Andreij Cristancho

Comparteix: