'Atypical Andorra', una campanya d'estiu de 2,5 milions d'euros per situar el Principat en el context mundial

www.andorradifusio.ad

La natura serà el fet diferencial, més que les compres, de la campanya d'Andorra Turisme per aquest estiu. S'invertiran 2,5 milions d'euros i es busca superar les xifres del 2019. 

'Atypical Andorra'. Aquest és el nom de la nova campanya de comunicació que ha presentat Andorra Turisme per la temporada d'estiu. Una campanya que té com a objectiu superar la del 2019, la darrera abans de la pandèmia. 

El ministre de Turisme i Telecomunicacions, Jordi Torres, així ho ha confirmat. "El finançament destinat doncs és pràcticament al del 2019, però aquí és pretén superar aquestes xifres". I ha esmentat que esperen que el creixement sigui similar a la temporada d'hivern, que va ser del 3,5%. "Nosaltres calculem un augment que pot ser d'entre un 3 i un 5% d'increment de turistes". 

Tot i que el mercat espanyol i francès és el majoritari, Andorra Turisme vol seguir promocionant el país en altres indrets del món. En concret, es vol ampliar la difusió a nou països a través dels mitjans tradicionals, digitals i operadors turístics. El director d'Andorra Turisme, Betim Budzaku, ha explicat que es vol tornar a posar el focus en el Regne Unit, que "és clau per nosaltres" i també "a altres mercats centreeuropeus", més enllà de les accions que es realitzen amb els touroperadors. 

La imatge que es vol donar, però, fuig de la normalitat. El que es busca és diferenciar-se de la resta, ser una destinació atípica. Torres ha explicat que han volgut donar una imatge "més fresca, sobretot després d'aquesta pandèmia quan la gent buscava natura i relaxació".

Ha destacat que les xifres del darrer hivern són molt positives i que l'entrada de turistes supera l'anterior a la Covid-19.

Informa: Òscar Serrano 
Imatges: Anna Romagosa

Comparteix:

Es reprèn el judici de la causa primera de BPA Andorra Turisme es fixa fregar els 100.000 visitants amb el Cirque du Soleil