Beneficis rècord a MoraBanc de prop de 58 milions

www.andorradifusio.ad

MoraBanc tanca el 2024 amb un benefici proper als 58 milions d'euros i creix un 12%. L'entitat destaca el creixement dels actius gestionats, superant els 18 mil milions d'euros, i que un 54% d'aquests recursos provenen de les filials internacionals.

MoraBanc ha crescut en el mercat internacional i segons indiquen tanquen un 2024 de rècord, sobretot al mercat espanyol després de l'adquisició de la societat de valors Tressis. Una compra que ha permès que més de la meitat dels recursos gestionats provinguin de les seves filials a Espanya, Suïssa i els Estats Units. L'increment ha estat del 67% amb uns actius gestionats que superen els 18 mil milions d'euros.

Quant a beneficis, l'entitat creix un 12% assolint els 57,7 milions d'euros que reflecteix la solidesa del seu model de negoci. El banc destaca la gran aposta cap a la digitalització. L'operativa digital ha crescut un 300% els darrers tres anys. Destaquen productes nous com ara el Bizum per a empreses, Google pay i l'oferta de serveis relacionats amb actius digitals, sent l'únic banc autoritzat per fer-ho a Andorra. 

Informa: Redacció

Comparteix:

Mossega un vigilant de seguretat de la discoteca Rajoy, assenyalat com “l’home X” de la trama contra BPA