ATV En Directe

Obrir en una altra finestra

Canal web: la programació alternativa d'Andorra Difusió

Obrir en una altra finestra

Bona nota en la darrera enquesta anual de percepció de FEDA

www.andorradifusio.ad

La darrera enquesta anual de percepció de FEDA torna a registrar una bona nota, un 8,2. Segons l'elèctrica, això és ideal per a millorar el servei que s'ofereix. La nota més negativa de l'enquesta, amb un valor de 5,4, és pel preu. Tot i així és una nota que el director considera que entra dins la normalitat i que indica que cal millorar la informació del servei més adequat per a cada cas. Els 500 enquestats també perceben positivament projectes com el de la cogeneració i el vehicle elèctric. 

L'enquesta de satisfacció de FEDA s'ha fet telefònicament entre 500 clients domèstics i professionals que han valorat els diferents serveis que ofereix l'empresa i que, de mitjana, ho han fet amb un notable alt i han confirmat així la tendència dels darrers tres anys.

La direcció ho valora d'una manera molt positiva, ja que no és una nota habitual en empreses del sector elèctric i els fa pensar que el ciutadà percep FEDA com un motor de país amb un compromís clar per la sostenibilitat.

L'enquesta també ha tingut un apartat sobre la cogeneració i el vehicle elèctric, sobre la percepció que en tenen els enquestats, no forçosament usuaris del servei, i la puntuació també ha estat alta. De fet, el director de l'ens assegura que també es farà una enquesta centrada en aquests usuaris i que haurà de permetre donar més dades.

Del vehicle elèctric, Albert Moles en diu que s'ha d'estar atents a l'evolució d'un sector en constant creixement i millora i avança que el país està preparat per fer-hi front. Afegeix que "ara per ara si aquests canvis fossin ràpids aquest any o el que bé FEDA és capaç d'absorbir un canvi de mercat d'un 20 i un 30%".

La part negativa de l'enquesta, amb un aprovat de 5,4, va ser la nota del preu. Aquesta dada no varia gaire respecte a la dels altres anys i Moles diu que entra dins la normalitat. Avança, però, que el que cal és millorar la comunicació perquè l'usuari tingui clar que paga el preu just pel servei que té. "Sigui car o barat, crec que l'important és que el client tingui la sencació que paga el que toca o que està ben informat. Potser hem de començar a informar un mica millor sobre les factures".

Tot plegat permet a FEDA valorar l'enquesta com a positiva, cosa que li dona ales per poder continuar millorant els indicadors de qualitat destinats tant al client domèstic com al professional que és més exigent.

Informa: Anna Pifarré
Imatge: Fernando Montero-Arxiu

Comparteix:

18.206.12.79