Estadística ha publicat aquest matí de dilluns una xifra interessant, i és que l'any passat es van mobilitzar més de 475 voluntaris, que van participar, sobretot, en esdeveniments esportius com la cursa popular de l'Illa Carlemany, la del dia de la dona o la caminada contra el càncer.
L'acte més massiu de l'any, però va ser el Cirque, que va necessitar l'ajuda de 120 voluntaris per sessió.
També s'espera una participació important en les Setmanes Joves, les jornades d'activitats esportives que organitzen els comuns per a l'estiu.
Estan adreçades als joves de 10 a 17 anys i es podrà fer vela, vòlei de platja, escalada, esports d'aventura i multiesport. Enguany s'ofereixen 263 places i les inscripcions comencen demà.
Informa: Redacció
Comparteix: