El curs sobre IA en màrqueting turístic esgota les places

Una trentena de professionals han participat en el curs organitza

Una trentena de professionals han participat en el curs organitzat per Turisme i UN Tourism Academy sobre intel·ligència artificial aplicada a la comunicació de màrqueting i vendes. Hi ha col·laborat, la Cambra de Comerç, Indústria i Serveis.

Gran expectació pel curs sobre intel·ligència artificial (IA) aplicada a la comunicació de màrqueting i vendes orientada al turisme, que s'ha quedat sense places. 30 professionals del sector han pres part en aquesta formació gratuïta, impartida per Montserrat Peñarroya, especialista en màrqueting digital i digitalització d’organitzacions, i Helena Casas, consultora, formadora en màrqueting digital i marca personal.

Els assistents han conegut les millors eines d’IA per crear continguts. Habilitats que, traslladades al màrqueting digital de les seves empreses turístiques, pot millorar significativament la seva productivitat i eficiència. Gràcies a la bona acollida del curs, s'ha previst ja una segona edició durant el primer trimestre de l’any que ve.

Informa: Redacció

Imatge: Govern d'Andorra

Comparteix:

S'espera un pont de la Puríssima molt més mogut  Com passar de la idea a la inversió en només dos dies