Disminueixen els allotjaments turístics

www.andorradifusio.ad

El nombre de llits en allotjaments turístics, inclosos hotels, aparthotels, hostals, residències i pensions, va disminuir l'any passat en 350 i se situa en 30.300. Destaca la pèrdua en hotels i aparthotels, 555 llits menys, compensada, en part, per l'augment en els apartaments.

Pel que fa als habitatges d'ús turístic, hi ha 108 empreses que s'hi dediquen, la mateixa quantitat. Representen 2.600 habitatges i un total de 12.600 llits, amb la pèrdua d'un centenar de places. Andorra disposa, en total, de gairebé 44.000 places turístiques.

"Amb aquestes dades de variacions que no són molt significatives tot fa que s'estigui tranquil i que es continuï. També veiem que al mapa dels hotels i establiments amb totes les seves varietats no hi ha hagut canvis significatius els últims dos anys. El mapa i l'oferta d'hotels es manté estable i forta."

 

Jordi París, president Unió Hotelera

Informa: Sergi Cano

Comparteix:

"Abrakadabra" omple el Prat del Roure "Next to my skin", un dels preferits dels programadors a l'Andorra Crea