ATV En Directe

Obrir en una altra finestra

CANAL WEB

Obrir en una altra finestra

Espot reitera la necessitat d'una taxa verda

www.andorradifusio.ad

El Cap de Govern ha reiterat la necessitat d'una taxa verda que gravi els hidrocarburs. Uns diners que, diu, podrien servir, per exemple, perquè les línies d'autobús fossin gratuïtes.

Xavier Espot ha remarcat que "no volem desvirtuar la raó de ser d'aquesta taxa i del projecte de llei que la regula", tot afegint que "no té una voluntat recaptatòria o d'incrementar la pressió fiscals dels ciutadans i ciutadanes del país".

Informa: Joan A. Sarmiento/Pere Moliné

Comparteix: