González culpa Marsol del concurs desert per donar ús dels Pouets

www.andorradifusio.ad

L'aparcament dels Pouets continuarà sense utilitat concreta, una vegada ha quedat desert el concurs per donar ús a l'equipament.

Tot i que 30 empreses van retirar el plec de bases, al final cap va presentar una oferta ferma. El cònsol major de la capital, Sergi González, atribueix la situació a la ministra Conxita Marsol, que havien deixat entreveure la possibilitat que l'edifici acollis un hub per a joves creadors digitals. Així n'ha fet menció:

"No li vull donar la culpa, però les declaracions que va fer la ministra Marsol parlant de fer aquí el SIM digital quan al comú ningú ens havia informat de res diverses empreses ens van dir que no es presentarien perquè ja estava donat aquest concurs al Govern. Em sap molt greu que les declaracions que va fer hagin pogut condicionar que no s'hagi presentat cap empresa."

Sergi González, cònsol major d'Andorra la Vella

El comú encetarà a partir de la setmana vinent una roda de contactes amb les empreses que es van mostrar interessades per esbrinar els motius per no concretar els projectes, entre les quals n'hi havia que volien mantenir l'ús d'aparcament o fer-hi magatzems. Es busca una fórmula publicoprivada per donar sortida a alguna proposta interessant i es planteja fer un nou concurs per a la concessió de l'edifici, però amb caràcter internacional.

Informa: Redacció

Comparteix:

Creand Crèdit Andorrà rep el premi a Millor Banc Digital d’Andorra 2025 Andorra, pol d'atracció per a les empreses tecnològiques