Grandvalira Resorts assegura que continuarà comptant amb intermediaris en la venda de forfets després del malestar de les agències

www.andorradifusio.ad

Grandvalira Resorts assegura que els intermediaris en la venda de forfets continuaran formant part de l'estratègia comercial. El director de màrqueting, David Ledesma, ha explicat a l'Ara i Aquí de Ràdio Nacional que la implementació d'un forfet amb preu variable i un passi de país està en fase d'estudi en el marc del desenvolupament de l'estratègia a tres anys per recuperar-se de l'estocada provocada per la pandèmia.

Grandvalira Resorts envia un missatge tranquil·litzador a les agències de viatge, que han mostrat el seu malestar amb Ski Andorra per l'anunci d'eliminar intermediaris en la venda de forfets.

El director de màrqueting de la marca que engloba les estacions de Grandvalira i Ordino-Arcalís, David Ledesma, assegura que aquest canal de distribució continuarà sent cabdal en l'estratègia comercial del domini: "Tot aquell distribuidor que aporta valor al client i la seva estada a Andorra, com són aquests receptius i agències, no ha de patir en cap moment perquè no hi ha cap dubte que seguirem comptant amb ells".

Quant al forfet amb preus variables i el passi de país com a estratègia turística conjunta, Ledesma ha indicat que encara s'està analitzant la possible incorporació d'aquestes opcions en el pla estratègic a tres anys que ja s'està treballant per refer-se de la situació provocada per la pandèmia.

Els 30 milions d'euros de pèrdues de la temporada passada afectaran les futures grans inversions. Grandvalira Resorts, però, assegura que es continuarà invertint en tecnologia i innovació perquè la pràctica de l'esquí sigui més segura. No obstant això, hi ha excepcions, com les "grans inversions que ja estaven planificades i que, en un acte de valentia, s'ha decidit tirar endavant". Un exemple és el nou Abarset, un projecte amb un cost aproximat "d'entre 5 i 6 milions d'euros".

Ledesma ha destacat que els darrers deu anys s'han invertit 130 milions d'euros per millorar les instal·lacions, fet que els proporciona "cert aire i pulmó" per a les properes temporades i el permet mantenir la competitivitat amb dominis de l'entorn, com ara els francesos, que no han posat en marxa els remuntadors els darrers mesos i disposen d'ajudes públiques.

Entevista completa al director de màrqueting de Grandvalira Resorts, David Ledesma, a l'Ara i Aquí:

Informa: Oliver Jaén-Montse Grau
Imatge: Arxiu RTVA

Comparteix:

Acord entre Actua i l'empresa Leitat per a implementar la indústria 4.0 al país Detenen un home acusat de tocaments a la filla