Majoral, satisfet amb els primers canvis de la nova direcció a Naturlàndia

www.andorradifusio.ad

Josep Majoral es mostra obert a fer que Naturlàndia canviï de nom i logotip si és en benefici de la societat. El cònsol major lauredià es mostra satisfet dels primers canvis que ha fet la nova direcció. Per al 2021 Camprabassa ha previst 400.000 euros d'inversió al parc, tot i que per a alguns seria molt important comptar amb el suport d'un privat. 

El cònsol major de Sant Julià de Lòria creu que "tot és possible a data d'avui" davant la possibilitat que Naturlàndia canviï de nom i de logotip, com va apuntar el nou director Xabier Ajona a l'estiu.

Josep Majoral diu que a valorar pel resultat d'alguns canvis comercials que s'han implementat enguany, s'està en el bon camí. L'objectiu principal per al 2021 és millorar la xifra econòmica i té clar el que cal per aconseguir-ho. 

En aquest sentit, ha apuntat que passa per "canviar estratègies comercials, millorar el servei i acabar allò que està fent la direcció, que és un nou pla del que ha de ser Naturlàndia".

Camprabassa ha previst uns 400.000 euros d'inversió per a aquest any vinent. De moment ja s'ha adquirit una màquina trepitjaneu. També es canviaran alguns motors del Tobotronc. I es vol reactivar l'alberg del camp de tir i el petit hotel que hi ha a la cota 2.000. Unes idees impossibles d'impulsar de cop i on seria clau l'aposta d'un privat.

Majoral ha afirmat que "són possibilitats que estan obertes", amb l'objectiu de millorar la qualitat i implementar el servei "per recaptar més diners".

Majoral descarta totalment la tirolina i diu que se segueix buscant una sortida al parc d'animals.

Informa: Laura Massegú
Imatge: Desirée Sala

Comparteix:

Darrer dia d'Influencers al Thyssen El sector hoteler creu que els canvis per sol·licitar les suspensions temporals de contracte  arriben tard