Millorar la qualitat del servei, un dels grans reptes per a la competitivitat del comerç

www.andorradifusio.ad

El pla estratègic del comerç, que dona continuïtat al pla de turisme de compres que es va engegar el 2015, constarà d'un seguit d'actuacions que comptaran amb la col·laboració del teixit empresarial i comercial per augmentar la competitivitat del sector.

La consultora Intueri, que ja va redactar l'anterior pla, ha explicat en la presentació d'aquest dilluns al matí que s'haN acomplert un 46% de les 111 accions promogudes. 

El ministre de Presidència, Economia i Empresa, Jordi Gallardo, ha destacat que "el comerç és competitu i té bona qualitat", però "cal fer un esforç en el servei". "Aquest és el gran repte que faltaria en aquest cercle virtuós que apuntava l'empresa consultora", ha dit posant el focus "en l'atenció al públic i la carrera professional en el sector" .

Per fer-ho es necessitarà més formació i augmentar els salaris per fidelitzar els treballadors. Amb tot, el ministre ha afegit que ara no seria el millor moment perquè l'economia no s'ha recuperat del tot.

Informa: Sergi Cano
Imatges: Ricard Tenza  
  

Comparteix:

El judici de la causa primera de BPA es torna a suspendre per la renúncia d'un advocat Ordino impulsa un pla de creixement sostenible alineat amb els ODS de l'Agenda 2030