ATV En Directe

Obrir en una altra finestra

CANAL WEB

Obrir en una altra finestra

Els mossos detenen dos joves de 19 anys pels aldarulls a la festa major de la Seu

www.andorradifusio.ad

Els mossos d'esquadra han detingut dos nois de 19 anys pels aldarulls durant la festa major de la Seu (algunes imatges sobre aquestes línies).

Es tracta d'un veí del poble i d'un altre de Coll de Nargó. Estan acusats de desobediència, resistència i atemptat contra l'autoritat.

Els incidents s'han produït les últimes dues matinades, quan la policia catalana intentava desallotjar els participants en un botelló.

L'alcalde de la Seu d'Urgell, Jordi Fàbrega, ha fet una crida al civisme de la població. 

Informa: Pere Moliné
Imatges: XTVL

Comparteix: