Presentació multitudinària de "Làser"

www.andorradifusio.ad

El doctor Frank Garcia ha iniciat la seva trajectòria literària amb la seva primera novel·la, titulada 'Làser'.

Una història policíaca on els protagonistes passen a estar sota el focus de la gendarmeria francesa per tenir un vincle amb la màfia russa. La presentació de l'obra ha generat una gran gran expectació.

Durant l'acte, l'autor ha repassat el naixement d'un relat que va sorgir a partir d'un viatge i que es va fer realitat durant la pandèmia.

"D'una història que em va passar durant un viatge, que va ser una anècdota i no va passar res, vaig imaginar que hagués pogut se alguna cosa més greu. No diria de casualitat, però vaig començar a redactar quatre línies a partir d'aquell fet i cada nit anaven sorgint idees noves. Al final va sortir una història, una intriga, curiosament policíaca tot i que no tinc cap atracció especial per aquest estil literari... i una història de dues-centes pàgines."

Frank Garcia, autor de 'Làser'

Informa: Héctor Aza

Imatges: Fernando Montero

Comparteix:

Distribuïdors i pacients reclamen una regulació més flexible Un terç de la clientela d'UNNIC és nacional