Tot a punt per al dia de Pasqua

www.andorradifusio.ad

Queden pocs dies per a dilluns de Pasqua i a les pastisseries ja preparen les mones i les figures de xocolata per tenir-ho tot a punt. La mona de trufa i nata segueix sent l'opció més popular entre els compradors.

Els pastissers i xocolaters ja fa dies que treballen en l'elaboració de les mones per tenir-les enllestides per al dia de Pasqua. En tenen de molts tipus perquè tothom pugui escollir la que més li agradi.

"Es fa la tradicional, que és amb préssec i fruita confitada. Després, el massini és el que més triomfa. Porta rovell d'ou cremat damunt, trufa i nata. I després n'hi ha d'ametlla, de mantega, de xocolata..."

Agostín Roios, propietari de la pastisseria Lyonesa

Es preveuen bones vendes, sobretot amb públic del país. Això sí, el preu final de les mones ha augmentat respecte a l'any passat per l'encariment de les matèries primeres, com la xocolata i la mantega.

"La xocolata és el que més ha pujat, i més en aquestes dates. La mantega també està caríssima."

Agostín Roios, propietari de la pastisseria Lyonesa

Tot i que encara queden dos dies per a la celebració de Pasqua, els més previsors ja encarreguen les seves mones i figures de xocolata per tenir-les assegurades en el dia assenyalat. 

Informa: Alexia Alcalá    

Imatges: Caro Martínez

Comparteix:

Bartumeu: “O aprofitem ara o a Brussel·les tancaran la carpeta” Alta medicalització per trastorns mentals a la presó