El servei de Circulació i Atenció Ciutadana d'Encamp estrenen edifici

www.andorradifusio.ad

El servei d'Atenció Ciutadana i el de Circulació es traslladen i deixen d'estar operatius a l'antiga casa comuna d'Encamp. A partir d'ara els ciutadans ja poden dirigir-se a les noves dependències del parc de l'Ossa. Un trasllat que se suma al de l'àrea de Joventut.

A Encamp treballen una quarantena d'agents de Circulació. La meitat es troba al Pas de la Casa. Ara, els que treballen al nucli tornen després de cinc anys al centre, en un edifici més modern, de sostres alts i amb molta llum, al parc de l'Ossa.

"Tenen la sala de control, el propi espai per emmagatzemar estris i espai per a vehicles, així com vestidors i cuina."

Xavier Fernández, cònsol menor d'Encamp

La nova ubicació es troba a peu de carrer i és també l'oficina d'Atenció Ciutadana, que aquest matí, ja ha tingut un usuari.

"He perdut el targeter. He vingut a veure si estava aquí."

Usuari

L'horari d'atenció al públic és de 8 a 5h de la tarda i divendres de 8 a 3h. A l'estiu i les vacances escolars l'horari és de dilluns a divendres de 8 a 15h.

Informa: Caterina Vidal

Imatges: Ricard Tenza

Comparteix:

3 milions gastats en assessorament extern en aquest legislatura Tribolet destaca la importància de controlar la bandes de tabac