
El 30% dels clients del casino UNNIC són residents i el 40% espanyols. Els responsables ho han explicat al programa "Avui serà un bon dia" de la Nacional. El problema de l'habitatge també els afecta directament a l'hora de trobar personal.
UNNIC aspira a créixer com a centre d'oci, no només casino, que aculli tota mena d'esdeveniments. De moment, bona part dels usuaris són gent del país i espanyols. Pedro Morán, director de màrqueting, explica que "el 30% de la gent que entra a l'edifici és de nacionalitat andorrana o si més no resident al país i la resta, el 40%, són espanyols. Va amb les xifres del turisme. El turista francès, que suposa un 12%, està augmentant mes rere mes."
Han constatat que la problemàtica de l'habitatge dificulta molt la contractació de personal.
"Estem tenint ara moltes dificultats, com tot el país crec, a l'hora de contractar. Volem seguir creixent i estem tot el dia buscant treballadors. Ara, per exemple, necessitem responsables de restauració, cambrers... doncs costa. Hi ha molts visitants, molt turista, però costa pel tema dels lloguers."
José Fulgencio Cano, director d'UNNIC
Han afirmat també que Andorra és al límit pel que fa al nombre de visitants que pot acollir i que es tractaria que els que venen fessin una despesa més gran.
Informa: Pere Moliné
Comparteix: