La Unió Hotelera creu que serà difícil que els recepcionistes dominin l'anglès

www.andorradifusio.ad

El president de la Unió Hotelera creu que un dels aspectes més difícils de complir del nou reglament de classificació dels allotjaments turístics serà l'obligatorietat que els recepcionistes dels establiments de més categoria dominin diversos idiomes, sobretot l'anglès. També ha lamentat la manca de personal qualificat al sector.

Carles Ramos, en una entrevista al programa "Ara i Aquí", de Ràdio Nacional, ha assegurat que el fet que el nou reglament d'allotjaments turístics prevegi que a les recepcions es parlin diversos idiomes serà un problema que costarà de solucionar perquè hi ha molts empleats que no parlen anglès.

Ramos ha advertit que "la cara o la sorpresa que es pot emportar un client en trobar-se en un establiment de cara al públic, amb 4 o 5 estrelles a la porta, que no el puguin atendre en anglès, no és una bona cosa".

Ha ressaltat que manca molt personal qualificat en àrees bàsiques. "Parlo de cambrer de sala, d'ajudant de cuina, cambrer de barra, personal de pisos. Aquí tenim una mancança important que hem de veure com la solucionem", ha matisat.

Opina que s'han de dur a terme més formacions en aquest àmbit.

Entrevista completa al president de la Unió Hotelera, Carles Ramos, a l'Ara i Aquí:



Informa: Pere Moliné
Imatges: Albert Refart

Comparteix:

Uns 10.000 particulars i empreses deuen al comú de la capital més de 570.000 euros 14 avortaments involuntaris en el primer semestre de l'any